שר הביטחון: "אחת המטרות – החזרת העורף לתפקוד"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "אחת המטרות – החזרת העורף לתפקוד"

    שר הביטחון יואב גלנט כינס הבוקר את הועדה העליונה למשק לשעת חירום, בהשתתפות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, מנכ״לי משרדי הממשלה, ובכירים נוספים. השר סיכם את עקרונות פעילות העורף בזמן מלחמה, והדגיש את חשיבות הקשר הישיר בין גופי הביטחון למשרדי הממשלה, לטיפול מהיר באתגרי העורף השונים

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט כינס היום את הועדה העליונה למשק לשעת חירום, שנערכה בהשתתפות מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אייל זמיר, מנכ"לי משרדי הממשלה, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, יו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג', ראש רשות החירום הלאומית יורם לרדו, מפקד פיקוד העורף אלוף רפי מילוא וגורמים נוספים ברשויות ובשירות המדינה.
    שר הביטחון סיכם את עקרונות פעילות העורף בזמן מלחמה, והדגיש את חשיבות הקשר הישיר בין גופי הביטחון למשרדי הממשלה, לטיפול מהיר באתגרי העורף השונים.
    השר גלנט סקר את שלבי המלחמה ועמד על המחויבות של משרדי הממשלה לממש את אחריותו כלפי האזרחים על מנת לאפשר את המשך תפקודו של המשק ורציפות מתן השירותים החיוניים.
    בפתחה של הוועדה אמר השר גלנט: "אנחנו נמצאים במלחמה ממושכת, ונושא המשק האזרחי הוא גורם מרכזי בניהול המלחמה. אנו צריכים לפתור דברים באופן מהיר, ונהיה חייבים לנהוג במדיניות תקציבית מרחיבה, ולקצר עבודות מטה ממושכות".
    בהמשך אמר גלנט: "הפעולה של צה"ל בעזה מדכאת חלק ניכר מהאיום על העורף, והירי של החמאס בימים אלה נועד בעיקר כדי להפריע לשגרת החיים באופן תודעתי. אנו צריכים לדאוג שלאזרחים יוקנה ביטחון ויכולת לנהל שגרה רצופה. דברי שר הביטחון".

     



    0 תגובות